varma höst

skaffat mig själv en blogg nu, nu kan jag äntligen få skriva av mig.
just what i need.

ikväll var jag och mina kära vänner på ringduvan och tog en fika, otroligt mysig stämning, vi var dom enda som var där, det var ganska.. skönt, på något sätt. Vi pratade så orden aldrig tog slut.
gamla minnen kom även upp i våra munnar, eller.. tja, gamla och gamla, ett år gamla minnen var vad vi pratade om. Jag saknar verkligen den tiden, mah gad vad jag saknar det, jag saknar min gamla vän, Pernilla. Jag märker dagligen att istortsett allt påminner mig om henne, jag är rädd om den tjejen verkligen, jag bryr mig fortfarande om henne, som jag alltid gjort. ja. det var verkligen vi.
just nu, sitter jag framför min laptop o lyssnar på lite lasse, helt underbart. har även två prov att plugga till, men det orkar vi inte just nu.


RSS 2.0