något speciellt

ny ep ute! "något speciellt". cooolt.

kusowsky - själv


sick of being sick

jag uppdaterar aldrig, ganska synd egentligen eftersom det är kul att skriva och faktiskt ganska avslappnande, eller det här med att man "skriver av sig" det stämmer ju. Men det finns helt enkelt ingen glöd till det, eller motivation typ..
imorgon ska vi iaf göra nationella, igen. Den här gången är det uppsatsen som ska skrivas. Jag är varken nervös eller avslappnad, jag känner mig ganska oberörd. Igår gjorde vi läsförståelsen, fick höra idag att jag låg över g, men hur långt vet jag inte, men det är okej. dagarna går ganska fort och mycket är på gång, min kropp orkar inte riktigt, tror jag har blivit sjuk... inte coolt.

har haft feta debatter på no'n nu om energikällor, typ kärnkraft oså.. jag är inte tillräckligt påläst för att ge mig in i det känner jag, men det är kul att lyssna på alla andra, speciellt martin! han är så klok så jag känner mig grymt... oklok! dessutom har han ganska bra argument, jag skulle kunna se han som en politiker i framtiden men han är  nog FÖR smart för att syssla med politik.. antingen kommer han ingå i ett eller starta ett företag och bli väldigt framgångsrik. martin -jag önskar dig all lycka till.
nu tar min huvudvärk över, hejdå så länge.

idag behövde jag dig mer än någonsin

RSS 2.0