speed of sound

when you thought that it was over,
you could feel it all around,
and everybody's out to get you,
don't you let it drag you down.
__________

ikväll.. har jag räknat matte. För mig helt otroligt, faktiskt!
Och nu ska jag läsa konsten att vara snäll, oj, det här ser ju bra ut :)
och imorgon får jag barnbidrag, där pengarna b.la ska gå till en vårjacka,
ifrån hm, en svart en :) utvecklingsamtal imorgon också! och ja juste
fotbollsträning såklart :D




älskar dig tessan!

sommarens sista smak

Har inte skrivit på hur länge somhelst, så det blir lite uppd. nu! :)
Tiden ramlar iväg som.. fan vill jag säga, har iallafall hunnit få upp intresset
för fotboll igen, det är kul. Solen har hunnit komma, och det är ju sjukt underbart :D
glassbaren har öppnat också! och.. jonas :)
I lördags var jag på distriktsträning, skitkul faktiskt! Snart tar dom ut till intern matchen,
det vore kul att komma med, eller det vore jäkligt kul :D dom tar ju snart ut till svea landslägret,
och efter det tar dom ut till elitflicklägret, så det gäller ju verkligen att visa vilja och göra sitt bästa!
Idag gick jag till xhuset, underbart väder. Frida spelade match och jag fick bli hennes supporter, dom hade ont om avbytare och frida var helt slut. Hon var grymt bra ändån, men dom förlorade tyvär med 7-0, synd.
Ikväll var jag i kyrkan, mysigast på länge var det, jag trivdes verkligen.
skola imorgon, känns helt okej. Får nog tillbaka mitt so prov och min eng artikel!! sen har vi hemkunskap, och sovmorgon till 10.20, ohyes ;)

RSS 2.0