chariot

helgen har som vanligt passerat väldigt snabbt...
det har varit partaj, filmkväll, tacos och föreläsning/utbildning.
jag är ganska nöjd med helgen, jag har brukat tiden väl ju.

nu sitter jag och funderar på om resan till umeå blir av eller inte,
har smitterberg ändrat sig kanske?
jag hoppas verkligen det, satsa på eleverna för en gångs skull.

nu ska jag njuta av mina sista timmar på den här helgen tillsammans
med popcorn och film!
och det här med popcorn.. jag har bränt två påsar popcorn ikväll, det är då
man börjar fundera på om det är en själv eller microvågsugnen som det är fel på?


Pablo fransisco!!

kanske en av världens bästa komiker? (iallafall enligt mig!)
..detta är värt att se gott folk! (=




all night long

jag vill inte veta hur mycket jag har sovit i natt.. 1 timme?
galet lite är det iallafall och mina ögon ramlar ihop varje gång jag inte blinkar.
jag hade kul, tills det blev skitseriöst, och inte förens in på små timmarna vågade man bryta
ut i skratt igen. partajet ute hos angelica hade alltså sina kurvor, vi har mött dom -ansikte mot ansikte, vi har förlorat, vi har vunnit.. we've done it all! vi har snuddat vid botten och rört på molnet!  vi har.. (nej okejdå)

nu äre' engelskan som äger mig, vi har prov imorgon.
eller egentligen inte, bara en massa tankar! känns lite ovanligt,
jag "la av" med att tänka efter så otroligt mycket i somras, eller.. detta var lite svårt o förklara. Tolka det som ni vill, men döm inte efter er egna tolkning. så säger vi!
Jag är sur.. när jag tänker efter.
tveksam, sur och rädd! ja! där har vi dom, dom tre orden!
tror jag behöver tänka över dom lite.

..fast jag har ju prov imorgon.


jag räknade mina myggbett som jag fått från igår kväll/natt,
jag kom upp till 23 stycken! och det är ju sjukt.

en till sak! min och theo's veckans tanke ligger uppe på rbuf's hemsida, jag trodde inte sara var seriös när hon sa att hon skulle vidarebefordra den till tove och publicera den, men ack så fel jag hade.


och nu brast min planering, damn. 50 first dates går på trean nu, den är grymt bra.
jag kopplar alltid ihop den filmen till ninnie och matilde. Så matilde, jag antar att du
ska se den ikväll? och ninnie... göra nåt annat? :P

hejdå, då!

colours

i helgen var det bröllop i tyresö! Mitt första riktiga bröllop.
Det var ju fint, även fast vinden överröstade prästen, och även
fast ambulans och hela insatsstyrkan fick komma mitt i bröllopsmiddagen. 
Men annars så vart det toppen! snart gifter väl jag mig också, då blire' fest!!! (;

helgen ser ovanligt tom ut, och det känns riktigt skönt.
ska eventuellt ut till angelica, vi får la se va!
sen kanske det är match? och sen ska jag nog till kyrkan?
och juste, plugg till eng provet.
det blir bra.


idag - studiedag!
Efter en jäkla massa tjafs och tävling(?) mellan mig och tessan så drog vi hem till henne och gjorde scones och satte på the holiday, plinkade gitarr och snackade skit! tack tessan för att du är så... ja.. konstig och underbar =)


image51

janne tillsammans med hans nyblivna hustru ewa!


image52

jamen visst!!!!

esthlmo!

Stockholm imorgon med li och jonns! sverige vs. danmark på råsunda. ojojoj, snacka om en spänd returmatch.
hejeeejea sverige!!

image50

förra året, brasilien - ecuador, råsunda.

hey ho, let's go!

taggat vart det här!
annie, utan dig hade inget alls funkat! din support gör ju allt så mycket bättre =) 
föreläsningar kommer det bli och jäklar vad grymma dom kommer vara! 
nevalaeva (hehe) att vi kommer prestera dåligt!  let's get it started!


angående kvällens aerobics pass.. det gick ju riktigt kasst faktiskt :p men det var ruskigt kul, tur att jag hade matilde brevid mig, som nog var lika vilse som jag! ;)

imorgon blir det kyrkan, fotbollsträning och ki gympa (hette det så?)!!!!!
hektisk dag.. but baby, you only live once.



..och nåt som man inte kunnat missa: LI ÄR HEMMA!

vissa förvånar en verkligen..

helgen är slut! jag längtar redan till fredag.
och hur har helgen varit? -bara bra.
jag har rört på mig hyfsat iallafall, igår var det en slags skottträning med distriktet,
idag har jag spelat två matcher, båda med vinst!! Och imorgon blir det mera rörelse, ska på något aerobics pass på friskis och svettis som matilde drog med mig på, haha! ska bli kul och se hur bra jag ligger till med min absolut fantastiska kordination! hehe..
 
jambo..



  
och detta var i 7an va? haha. En av dom coola "the closet" bilderna, shit vad kul vi hade tjejer..

RSS 2.0