kort sagt..


varför ska det hela tiden bli problem.

för det är en konstig värld vi lever i.


man i gotta get out of this town

första kvällen på hela veckan jag är hemma innan 23. och utan hanzas! saknar henne faktiskt lite :)
snart är det födelsedag, jullov, julafton, nyårsafton och sen har det väl passerat ett år till!
tiden går ju för snabbt, som den alltid gör.

nu ska jag lyssna på alicia keys och tänka igenom mitt liv hittills... deeep.


http://vardagsrebell.nu/

Stockhom imorgon,.
som olivia och jag pratade om - det är skönt att komma ifrån ibland.
helgen kommer bli cool.. och att ha en aktion mitt i sthlm kommer bli en upplevelse!

PEACEout


beep-test

ajjjjjjjjjjj fy. idag har jag sprungit beep-testet, holymoly vad jobbigt det var, och med tanke på att min fot är helt vrickad blev det ju inte bättre. Jag har inte sprungit det sen typ vårterminen i 8an (av olika anledningar) och jag har absolut verkligen inte saknat det. Men ingemar han var ett bra stöd på sidan om, och jag fixade ett vg. Hade inga högre mål och är faktiskt glad att jag fick det, men blev ändå besviken på min kondition! det kändes verkligen hur tungt det var att springa, så jag gick ut och deppade ett tag, sen ville jag springa igen, tröttheten var kapish, men icke.
istället led jag igenom skoldagen och när jag kom hem däckade jag helt, tills jag bestämde mig för att gå träna. kändes lite dumt efteråt, foten ser ut som en falukorv nu. som tessans fot gjorde i slutet av sommaren, men hennes var nog snäppet värre alltså! ;) haha

nu ska jag glo på andra avenyn, fett bra är vad det är!
intriger, romanser och humor! all in one ;)


1a advent

min tunna karaktär bara vrider och vänder sig.



sitter och skriver en recension på boken "the breadwinner", det är så svårt det här med att uttrycka sig, speciellt på engelska. får inte riktigt fram vad jag vill ha fram.

trevlig dag på stan idag, pillan bjöd på en del skratt, även fast hon, eller någon annan, aldrig riktigt var medveten om det! nog bara jag som var, haha, hon e cool hon.

men nu - back to work. Har inläming imorgon ju. blä.

RSS 2.0