it's in the ABC of growing up

snart är det vår och sommar igen, längtar galet mkt.
allt känns en aning instängt just nu.


ny dag nya andetag

hade jag vetat om dom här konsekvenserna hade något aldrig sagts.

jag tänker inte luta mig tillbaka och se på, jag ska hjälpa dig.


övergången

Att 07 är över är ett ganska säkert faktum.
tänk alla dom som snackar om att 07 har
varit deras bästa år någonsin! Och dom
som sitter och sörjer över vilket skitår det varit,
och hur bra 08 kommer bli.
Jag vet inte riktigt vad jag tror eller känner.
07 har inte varit ett storslaget år, men heller inget
pest-år. Jag har lärt mig väldigt mycket. Kring mina
egna rättigheter och om värderingari ens liv.
Hur viktiga är dom, när skapas dom och hur kan man förändra dom? ja, ni fattar.
Blev en hel del resor med rbuf också, och glad är jag för det! Har lärt känna döcoolt folk och lärt mig mucho.

Det har bjudits på många skratt och härliga stunder som jag saknar.
ett minne som ligger mig nära hjärtat måste vara när jag var i sundsvall:
jag och mona hade simmat ut till en flotta mitt i en sjö, det var solnedgång och helt öde,
vi sjöng och dansade som om vi aldrig gjort något annat.
:)

gott slut och god början.

vi ses i vimlet :)


RSS 2.0