det är så lätt att fantisera

for the first time ever ska jag fylla i en av alla attraktiva listor som ligger i allas bloggares blogg :)
just nu kan jag inte påstå att jag är en bloggare, eller tja.. inte en aktiv iaf.
läs och lär(?)

10 favoriter:
Färg:
grön!
Mat: pasta kommer nog alltid vara min favorit
Band: coldplay
Film: hm, kanske remember the titans? den är bra!
Bok: en shopaholics bekännelser. (första boken som jag skrattade högt åt när jag läste) :p
Sport: fotboll i alla lägen
Årstid: vad slår en gotländsk sommar kväll?
Veckodag: Fredag, det är då du har hela helgen framför dig.
Glassmak: lion på glassbaren!
Tid på dygnet: kvällen

9 för tillfället:

Humör: med tanke på sv provet på onsdag så.. har jag lite ångest.
Smak: pärlboll
Kläder: mjukisbyxor och cardigan
Bakgrund:
Nagellack: i badrumsskåpet!
Tid: 21.21
Omgivning: mitt rum, en säng, och några väggar hit och dit, en bokhylla med ;)
Irritationsobjekt: träningsvärk

8 första: (första alltså...inte nu)

Bästa vän: Elin
Screen name: screen vadå?
Husdjur: hund, mimmi :)
Piercing: Hål i öronen, jag tror jag var 10 sen blev det infektion tyvär.
Förälskelse: Ludvig
Musik: spice girls kanske?
Bil: leksaks bilar?
Kyss: oj, min första riktiga kyss var nog med h.

7 senaste:
Cigarett
: igår
Mat: hemma gjord pizza
Dryck: vatten
Biltur: till distriktsträningen och hem!
Kyss: jacob
Spelad låt: gavin degraw - chrush
TV-program: det var ett tag sen jag såg tv, men kanske simpsons?

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: haha, ja,
Blivit arresterad: jag tror jag är för klipsk för polisen
Badat naken: jupp
Varit med på TV: ja, det med
Kysst någon du inte känner: ja

5 nej tack:
Kläder: kanske sån dära rutiga kjolar? som dom har i skottland
Mat: fisk är nog inte riktigt min grej,
Musik: jag gillar det mesta inom musik
Dryck: vaccinations dryck
Personlighetsdrag: elaka

4 saker:
Du gjorde igår kväll: filmkväll tsm med lisa och frida
Du kan höra just nu: lars winnerbäck
Du inte kan leva utan: mina vänner. -ingenting utan dom.
Du gör när du har tråkigt: Uppmanar mig själv till att göra något kul ;)

3 personer:

Du kan berätta allt för: Det är nog Li och Pernilla.
Du tycker om: 3 personer?
Du inte gillar: -
2 val:
Kaffe eller te: kaffe....latte!!
Vår eller höst: bäda är lika mysiga, men om jag måste välja.. så är hösten ganska mysig, ett tag.


1 önskan: att få det överstökat






118004-5

RSS 2.0