med risk för att bli lastgammal?

har precis ätit middag, en jäkligt god middag också - wraps.
under middagen snackade vi om allt och ingenting, tills min mamma påpekar hur KUL det ska bli när jag ska få barn! Och att jag kommer bli en sån bra mamma, och att om jag ibland får det jobbigt kan jag bara komma över och lämna barnen hos henne - eller hos mormor dvs.
vadå? barn? jag svarade snabbt med att jag var 15 år och inte riktigt hade börjat planera barn ännu.
Mamma födde andreas när hon var 22, det tyckte hon var precis lagom, då var man inte lastgammal, utan en ung cool mamma som orkade med ungen typ. Jag sa åt henne att då hinner man väl aldrig riktigt leva livet, som att resa, vara med kompisar, plugga och bara vara. Men mamma, ja hon hann med mkt hon sa hon, b.la giftermål, plugg och tydligen en himla massor av resor.

iallafall.. jag tror jag väntar med barn ett tag.


Kommentarer
Postat av: NINNIE

JAG SAKNAR DIG OCKSA!

och du, tänk vad härligt med barn..

2007-11-22 @ 19:56:51
URL: http://ninnies.webblogg.se
Postat av: Johanna

Julia jag håller med dig, inga barn på ett bra tag!

2007-11-24 @ 15:25:50
URL: http://hannahpe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0