sthlm/norrköping

har en tendens till att göra allt i sista sekunden, jag är nog ganska kass på att planera. (på tal om sista sekunden, jag och tessan fick våra biljetter till resan idag, för tjejen på resebyrån hade uppfattat min mail adress helt fel.. haha, dags att byta kanske!?) nu är jag iallafall färdig, tror jag! har duschat, packat, skrivit ut viktiga papper, och förberett allt omkring :) imorgon åker jag och min tesse till sthlm, ska slappa igenom hela dagen i city, vi ska inte shoppa(!!!), utan kolla på grejer vi aldrig annars gör när vi är huvudstan, och fika på nåt mysigt ställe! middag blire också =) på lördagen drar vi vidare till norrköping och profilfrågehelgen med rbuf, det blir toppen det! hemma igen söndag natt!

fan vad jag älskar att resa!!!

hejdå påddi

Kommentarer
Postat av: Tessan

det var en riktigt bra helg! jag saknar den

2008-01-19 @ 21:17:11
URL: http://thereselyander.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0